Polityka zwrotów

Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia produktu w posiadanie.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument składa jednoznaczne oświadczenie (np. e‑mail na kontakt@motoone.com.pl). Może skorzystać z udostępnionego wzoru formularza odstąpienia.

3. Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia na trwałym nośniku.

4. Zwrot płatności (cena produktu + najtańsza oferowana dostawa) następuje niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, z zastrzeżeniem prawa wstrzymania się do chwili otrzymania produktu lub dowodu jego odesłania.

5. Produkt należy odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia; Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.

6. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza niezbędny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

7. Klienci B2B nie korzystają z ustawowego prawa do odstąpienia.