Polityka zwrotów
Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia produktu w posiadanie.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument składa jednoznaczne oświadczenie (np. e‑mail na kontakt@motoone.com.pl). Może skorzystać z udostępnionego wzoru formularza odstąpienia.
3. Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia na trwałym nośniku.
4. Zwrot płatności (cena produktu + najtańsza oferowana dostawa) następuje niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, z zastrzeżeniem prawa wstrzymania się do chwili otrzymania produktu lub dowodu jego odesłania.
5. Produkt należy odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia; Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.
6. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza niezbędny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
7. Klienci B2B nie korzystają z ustawowego prawa do odstąpienia.